Letnia Akademia Suzuki 2020

Główna / Letnia Akademia Suzuki 2020

Formularze zgłoszeniowe

 

Formularz dla uczestników warsztatów pianistycznych i Pakietu Maluszka
Formularz dla obserwatora

 

 

 

 

Letnia Akademia Suzuki 2020 odbędzie się w Europejskim Centrum Muzyki Krzysztofa Pendereckiego w Lusławicach w terminie 24-31 lipca

Organizator: Małgorzata Fudala

Warsztaty pianistyczne

  • 3 indywidualne lekcje fortepianu (3 x 30 min)
  • 1 indywidualna lekcja klawikordu (1 x 30 min)
  • 4 grupowe lekcje z wykorzystaniem metody Orffa (4 x 45 min)
  • 1 lekcja zespołu kameralnego (1 x 30 min)
  • 5 grupowych lekcji  solfeżu z elementami rytmiki (5 x  45 min)
  • 5 grupowych lekcji fortepianu ( 5 x 45 min)
  • uczestnictwo w koncertach i zabawach
  • konferencje dla rodziców
  • dostęp do ćwiczeniówek
  • możliwość rezerwacji dodatkowych lekcji fortepianu lub klawikordu
  • możliwość organizacji graduacji zeszytu dla chętnych uczestników

Gramy tylko na akustycznych instrumentach- rzecz jasna;-)

 

Koszty uczestnictwa:

2.800 zł uczestnik z opiekunem (warsztaty, noclegi, wyżywienie)

2.000 zł uczestnik bez opiekuna (warsztaty, noclegi, wyżywienie)dla dzieci powyżej 12 r.ż.

900 zł każda osoba towarzysząca (noclegi, wyżywienie)

Zniżki dla rodzeństwa, więcej szczegółów w formularzu

 

Pakiet Maluszka

Równolegle do warsztatów pianistycznych odbywać  się będą zajęcia muzyczne dla najmłodszych (dzieci w wieku 0-4) tzw. Pakiet Maluszka

Pięciodniowy program obejmował  będzie w sumie ponad 9 godzin zajęć:

Gordonki (5 x 40 min)

Rytmika (5 x 30 min)

Chór Bobasów (5 x 40 min)

 

Koszt zajęć: 499 zł 

 

Pedagodzy Letniej Akademii Suzuki 2020

 

Tamara Gzibovska – fortepian

Ukończyła klasę fortepianu Jazefa Vitolosa w Łotewskiej Akademii Muzycznej. Szkolenie i kwalifikacje nauczycielskie metody Suzuki uzyskała w Irlandii, Szkocji i Łotwie  pracując pod kierunkiem Mary McCarthy. Jest nauczycielem Suzuki 3 stopnia. Razem z nauczycielami Suzuki skrzypiec, wiolonczeli,  uczy fortepianu w Studio Suzuki w Jełgawie, mieście oddalonym 50 km od Rygi. Od 10 lat aktywnie promuje metodę Suzuki na Łotwie.

W metodzie Suzuki zachwyca mnie podejście „Każdy  potrafi” – oznacza to dla mnie, że każde dziecko, tata, mama, nauczyciel może rozwijać swoje umiejętności by stawać się lepszym człowiekiem i wnosić do świata więcej miłości i radości.

 

 

Maria Erdman – klawikord

 

Ukończyła Akademię Muzyczną im. Fryderyka Chopina w Warszawie w klasie prof.
Andrzeja Chorosińskiego oraz studia podyplomowe w Conservatorium van Amsterdam pod kierunkiem prof. Menno van Delfta (klawikord) i prof. Pietera van Dijka (organy). Występuje z koncertami na festiwalach muzycznych w Polsce i za granicą, jako
solistka i kameralistka. Działalność muzyka-wykonawcy łączy z pracą teoretyka,
opracowującego źródła repertuaru polskiego oraz publikacje podejmujące zagadnienia
wykonawstwa muzyki dawnej.

Maria Erdman uczy gry na klawikordzie w Akademii Muzycznej w Krakowie. Prowadzi klasę organów w Zespole Szkół Muzycznych im. Fryderyka Chopina w Warszawie. Współpracuje z Krajowym Funduszem na Rzecz Dzieci. Jest wykładowcą Letnich Kursów Metodycznych Muzyki Dawnej w Warszawie.

Holly Cullen-Davies – fortepian /Chór Bobasów

Holly Cullen-Davies is in demand as a pianist, singer, curator, teacher and workshop leader. Starting Suzuki piano herself age 6 with the wonderful Kasia Borowiak she went on to study at the Conservatoire National de Lyon, France the Royal Northern College of Music and the Guildhall School of Music and Drama. Holly founded The Kids’ Concert Company in 2017 to put on inspirational and interactive concerts for children by superb professional musicians. This has led to invitations to play at the Hebden Bridge Piano Festival, The Ribble Valley Piano Festival, The Hastings International Piano Festival and the Suzuki Piano Day in Amsterdam. Her work in schools has been generously supported by Arts Council England for the last 2 years.

Alongside her concerts Holly sings in a vocal trio with her mum and sister called Davies & Daughters, she runs popular choirs for parents with babies and she has a private Suzuki Teaching practice from home. She is also mother to a 7-year old boy Laurie and a 5-year old girl Rosa. 

 
 
Anna Łuczak – fortepian

Jest absolwentką Uniwersytetu Muzycznego im. Fryderyka Chopina w Warszawie w klasie fortepianu prof. Jerzego Sterczyńskiego oraz w klasie kameralistyki prof. Jerzego Marchwińskiego. Od 2004 roku współpracuję z dziećmi i młodzieżą w Zespole Państwowych Szkół Muzycznych nr 4 im. Karola Szymanowskiego w Warszawie jako nauczyciel gry na fortepianie. W 2018 roku otrzymała dyplom ukończenia kursu Music Mind Games Level 1 and 2 – uzyskując tym samym uprawnienia do prowadzenia zajęć tą metodą.

Prywatnie jestem mamą dwóch muzykujących chłopców, a także pasjonatką uczenia się i uczenia innych. Zakochana w dzieciach, w metodzie Suzuki oraz w Music Mind Games, ciągle poszukująca alternatywnych metod edukacji, które hołdują twierdzeniu, że dzieci to mali geniusze, a od nas rodziców – od naszej determinacji, konsekwencji, szacunku wobec nich, a przede wszystkim MIŁOŚCI zależy, jakimi będą ludźmi i jak rozwiną się ich zdolności…

 
 
 
 
Marta Osowska – Utrysko – fortepian
 

Ukończyła z wyróżnieniem studia pianistyczne na Akademii Muzycznej w Bydgoszczy oraz wydział kompozycji i teorii muzyki. Aktywna pianistka i kameralistka. Autorka licznych publikacji naukowych. Jest twórcą i reżyserem musicali oraz słuchowisk muzycznych. Komponuje muzykę dla dzieci. Z pasją angażuje się w życie kulturalny swojego regionu inicjując liczne wydarzenia i projekty kulturalne. Współpracuje z wieloma instytucjami kultury Elbląga i regionu. Jest prezesem Towarzystwa Muzycznego Eroica.

Prowadzi klasę fortepianu w Państwowej Szkole Muzycznej w Malborku. Jest nauczycielem metody S. Suzuki IV stopnia.

 
 
 
Magdalena Wolska – rytmika, Orff, Gordonki
 
 
Absolwentka Akademii Muzycznej im. K. Lipińskiego we Wrocławiu. Dyplom magistra sztuki muzycznej otrzymała studiując na Wydziale Kompozycji, Dyrygentury, Teorii Muzyki i Muzykoterapii wrocławskiej uczelni.

Obecnie doktorantka studiów III stopnia Nauk o Kulturze w Instytucie Muzykologii (UWr.), prowadzi konwersatorium z zakresu Dydaktyki, zajęcia praktyczne z metodyki nauczania, a także przedmioty: Dźwięk w Działaniach Edukacyjnych oraz Dźwięk w Przestrzeni Terapeutycznej w ramach Studiów Podyplomowych: Dźwięk i Audiosfera przy Instytucie Muzykologii Uniwersytetu Wrocławskiego.